مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 19:002023-11-23اقتصادي

آقایان راهداری؛ بیت المال در «آبچندار» اینگونه نفله می شود


در یکی از موارد هدر رفتن بیت المال در روستای آبچندار گلال موجب رنجش مردم شده است به نحوی که در تماس با خبرگزاری فارس چنین اعلام کرده اند: به راستی کدام مدیرکل راهداری مقصر هدر رفت بیت المال در روستای آبچندار گلال شده است؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ هر چند استان کهگیلویه و بویراحمد استان فقیری نیست و با داشتن 25 درصد نفت کشور، 11 درصد کل روان آب های ایران و رویشگاه 60 درصد گیاهان دارویی و سومین استان جنگلی به عنوان استانی با داشته های ارزشمند به شمار رود اما اهمال دستگاه ها و مدیران باعث شده همین استان از نظر توسعه از آخر یکی از استان های اول کشور باشد!.

استانی که پروژه های زخمی زیادی دارد و مسوولان و دستگاه ها در بسیاری از موارد برای اتمام آن ها عزمی از خود نشان نمی دهند و یا اینکه کارها را در دقیقه 90 نیمه کاره رها کرده و آن که بیش از همه ضرر می کند مردم هستند.

در یکی از این موارد هدر رفتن بیت المال در روستای آبچندار گلال موجب رنجش مردم شده است به نحوی که در تماس با خبرگزاری فارس چنین اعلام کرده اند: به راستی کدام مدیرکل راهداری مقصر هدر رفت بیت المال در روستای آبچندار گلال شده است؟.

آن ها می گویند: آیا معاون عمرانی استاندار یا مدیر جدید راهداری این هدر رفت را جبران می کنند؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان راهداری؛ بیت المال در «آبچندار» اینگونه نفله می شود

آقایان راهداری؛ بیت المال در «آبچندار» اینگونه نفله می شود