مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 18:302023-12-14ورزشي

جدال فوتسال ایران و روسیه در لارستان، پنجره جدیدی از فرهنگ ایران اسلامی است


رییس اداره ورزش و جوانان لارستان با تأکید بر ویژه برنامه های فرهنگی در خلال بازی ایران و روسیه گفت: برگزاری مسابقه فوتسال ایران و روسیه در شهرستان لارستان میتواند ویترین جدیدی برای فرهنگ غنی ایران اسلامی و لار باشد.

- محمد حسن طیبی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شمارش معکوس برگزاری مسابقه تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه آغاز شده و لازم میدانم به سوالات برخی شهروندان پاسخ دهم، ما تجربه برگزاری جام رمضان و جام خلور را داشتیم و سعی کردیم از آن تجربیات برای برگزاری بهتر این مسابقه استفاده کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان افزود: برای فروش بلیط ابتدا قرار بود از سامانه فدراسیون استفاده شود اما مشکلاتی پیش آمد و به سمت استفاده از ظرفیت جوانان بومی و یک سایت محلی رفتیم.

او همچنین به تدابیر لازم در فروش بلیط اشاره کرد و توضیح داد: مقرر شد با هر کد ملی حداکثر دو بلیط قابل خریداری باشد تا همه اقشار مردم بتوانند حضور گسترده داشته باشند.

ضمن اینکه تا حد بسیار خوبی از ایجاد بازار سیاه جلوگیری شود.

طیبی اضافه کرد: بلیط فروشی روز 21 آذرماه انجام شد و با استقبالی بسیار خوب، طی گذشت تنها سه ساعت از آغاز فروش، بلیط های بازی اول تمام شد و بعد از ظهر همان روز بلیط های بازی دوم نیز به پایان رسید و امکان باز شدن مجدد سایت وجود ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال فوتسال ایران و روسیه در لارستان، پنجره جدیدی از فرهنگ ایران اسلامی است

جدال فوتسال ایران و روسیه در لارستان، پنجره جدیدی از فرهنگ ایران اسلامی است