مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-27ورزشي

روایت متفاوت از درگیری تیم های شاهین بهمیی و مس کرمان با توضیحات مربی شاهین+فیلم


در چارچوب رقابت های لیگ برتر 18 سال فوتبال کشور تیم های فوتبال شاهین بهمیی و مس کرمان در شهر بهمیی به مصاف هم رفتند که در این دیدار درگیری شدید و حاشیه هایی وجود داشت داشت.

- وی گفت: در این بین نیروی انتظامی و بچه های هیئت فوتبال به کمک داور شتافتند تا آسیبی به او نرسد.

جان افزا با بیان این که کوچک ترین برخوردی صورت نگرفت و آنها خودشان را روی زمین انداخته بودند یادآور شد: فیلم همه برخوردها و درگیری های آنها و حمله ور شدن به سمت داور وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال 18 سال بهمیی در لیگ برتر فوتبال کشور در توضیح بیشتر ماوقع بازی گفت: ابتدا روی یک صحنه ای آنها به داور اعتراض داشتند که داور هم مربی آنها را اخراج کرد.

جان افزا تصریح کرد: در جریان بازی داور یک پنالتی برای ما گرفت که کمک داور آن را برگرداند و هیچ اتفاقی هم از این رهگذر نیفتاد.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم یک پنالتی دیگر برای ما گرفته شد که بازیکنان ما آن را تبدیل به گل کردند و بعد از آن هم 5 تا 6 دقیقه بازی ادامه پیدا کرد و بازی طبق روال عادی به اتمام رسید.

این سرمربی با بیان این که بعد از اتمام بازی آنها به داور حمله ور شدند و حتی در هنگام حضور در رختکن با مشت به صورت نماینده هیئت زدند افزود: در همین حین که نیروی انتظامی در حال جدا کردن آنها بود خودشان را بر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت متفاوت از درگیری تیم های شاهین بهمیی و مس کرمان با توضیحات مربی شاهین+فیلم

روایت متفاوت از درگیری تیم های شاهین بهمیی و مس کرمان با توضیحات مربی شاهین+فیلم