مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-22دانش

43کیلومتر مسیل در استان ایلام وجود دارد


تقریبا میتوان گفت که این 43 کیلومتر مسیل از پنج شاخه اصلی از جمله ارغوان ،بانبرز دانشگاه آزاد، حمداله زراعتی، - حمید مجیدی عضو شورای اسلامی شهر ایلام صبح امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به بارش های سیل آسا روز اخیر گفت: در شهر ایلام 43 کیلومتر مسیل وجود دارد که از این میزان 23 کیلومتر آن مسیل سرپوشیده است که متاسفانه این مسیل ها دریچه بازدید ندارد و از سال 1307 احداث شده اند و کف سازی برای آنان صورت نگرفته است و تنها  یک و نیم کیلومتر آن کف سازی ثقلی شده است که از استحکام لازم برخوردار نیست.

  وی افزود: 20 کیلومتر این مسیل ها  نیاز به دیوارکشی و پوشاندن دارند که الان رو باز هستند که نمونه های آن در پیچ آشوری، انتهای مصلی و.

قابل مشاهده هستند و باعث ایجاد مشکلات اساسی در شهر ایلام شده است.

  رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام یادآور شد: تقریبا میتوان گفت که این 43 کیلومتر مسیل از پنج شاخه اصلی از جمله ارغوان، بانبرز دانشگاه آزاد، حمداله زراعتی و استانداری تشکیل شده است.

  وی عنوان کرد: شهرداری ایلام برای ترمیم و تقویت مقطعی این مسیل ها بین 400 تا 600 میلیارد تومان به بودجه نیاز دارد و اگر کل 43 کیلومتر مسیل را ترمیم و تقویت و قسمت هایی را که روباز هستند بپوشانیم بر اساس نرخی که پارسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43کیلومتر مسیل در استان ایلام وجود دارد

43کیلومتر مسیل در استان ایلام وجود دارد