مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-24دانش

طراحی و تدوین نظام جامع آموزش کشاورزی و منابع طبیعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از  وزارت علوم، نشست روسای موسسات آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با محوریت بررسی نظام جامع آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، - مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طراحی و تدوین نظام جامع آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از  وزارت علوم، نشست روسای موسسات آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با محوریت بررسی نظام جامع آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، به صورت حضوری و مجازی در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد.

رضا نقی زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی در این نشست گفت: در برخی کدرشته محل های رشته های کشاورزی و منابع طبیعی که کم نیستند، دچار مشکل کمبود دانشجو هستیم و در برخی دانشگاه ها تعداد استادان از دانشجویان بیشتر شده است.

وی افزود: در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی آموزش عالی وزیر علوم دستور بررسی این موضوع را دادند تا در خصوص کد رشته های حوزه کشاورزی تصمیم گیری شود.

پیشنهاد نخست هم آن بود که رشته ها به سمت تجمیع شدن حرکت کنند.

نقی زاده خاطرنشان کرد: باید تصمیمی گرفته شود که محتوا را به محتوای مهارتی تغییر دهیم تا هم حوزه علمی تقویت شود و هم کیفیت دوره ها افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تدوین نظام جامع آموزش کشاورزی و منابع طبیعی

طراحی و تدوین نظام جامع آموزش کشاورزی و منابع طبیعی