مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:512023-11-28سياسي

طرح ملی شهریاران فرصتی برای هم افزایی مردم و مسؤولان


دستیار استاندار اردبیل در امور مردمی سازی دولت گفت: طرح ملی شهریاران زمینه ای را فراهم کرده است تا تمامی دغدغه مندان استان که برای پیشرفت اردبیل ایده و طرحی دارند بتوانند ایده های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای آن ها از حمایت و شتاب دهی لازم برخوردار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، افشین سلمان فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح شهریاران در 2 بخش ثبت ایده و ثبت اقدام فعالیت، کار خود را آغاز کرده است که تمامی اقشار جامعه به خصوص جوانان، نخبگان، اندیشه ورزان، تشکل ها و گروه های مردمی می توانند با مراجعه  به آدرس https://shahriaran.

ir ایده و یا اقدامات انجام یافته خود را ثبت کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است پس از ثبت و بررسی ایده های ثبت شده توسط متخصصان هر حوزه، از ایده های برتر در سطح ملی تجلیل به عمل خواهد آمد.

این طرح زمینه ای را فراهم کرده است تا تمامی دغدغه مندان استان که برای پیشرفت اردبیل ایده و طرحی دارند بتوانند ایده های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای آن ها از حمایت و شتابدهی لازم برخوردار شوند.

دستیار استاندار اردبیل در امور مردمی سازی دولت  بیان کرد: این طرح علاوه بر مردم، فرصتی را نیز برای مدیران دستگاه های اجرایی فراهم آورده تا بتوانند تدابیر و اقدامات خود را در قالب اقدام ویژه که با تسهیل گری، ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی شهریاران فرصتی برای هم افزایی مردم و مسؤولان

طرح ملی شهریاران فرصتی برای هم افزایی مردم و مسؤولان