مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-13حوادث

پلیس فتای البرز رتبه برتر کشور را به دست آورد/انهدام 41 باند سازمان یافته سایبری


پلیس فتای البرز برای دومین سال متوالی به عنوان برترین پلیس فتا کشور انتخاب و از سرهنگ رسول جلیلیان رییس پلیس فتا البرز قدردانی شد.

- ایسنا/البرز پلیس فتای البرز برای دومین سال متوالی به عنوان برترین پلیس فتا کشور انتخاب و از سرهنگ رسول جلیلیان رییس پلیس فتا البرز قدردانی شد.

سرهنگ جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران پلیس فتای البرز، از ابتدای سال تاکنون 41 باند سازمان یافته که در سطح ملی در فضای مجازی و سایبری فعالیت داشتند متلاشی شد.

وی با بیان این که یکی از روش های اصلی کلاهبرداری در فضای سایبری ارسال لینک های آلوده به بدافزار به صورت پیامک یا در پیام رسان های داخلی و خارجی تحت عنوان سامانه ثنا یا سهام عدالت است، گفت: در صورت ورود به این لینک های آلوده یک بدافزار بر روی گوشی قربانی نصب و کلاهبرداران به پیامک های ارسالی و رمز پویا دسترسی و از این طریق قادر به برداشت از حساب خواهند بود.

علاوه بر این کلاهبرداران از گوشی قربانی به عنوان ابزاری برای ارسال بیشتر این لینک های آلوده استفاده می کنند که در این صورت قربانی گرفتار و ملزم به پاسخگویی به دستگاه قضایی هم خواهد شد.

وی با بیان این که شهروندان هرگونه پیامک از شماره ناشناس حاوی لینک را به عنوان کلاهبرداری تلقی کنند، گفت: در صورت بی اطلاعی از این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتای البرز رتبه برتر کشور را به دست آورد/انهدام 41 باند سازمان یافته سایبری

پلیس فتای البرز رتبه برتر کشور را به دست آورد/انهدام 41 باند سازمان یافته سایبری