مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-04سياسي

تاکید ایران و کوبا بر شکل گیری ائتلاف جهانی برای حمایت از مردم فلسطین


روسای جمهور ایران و کوبا طی نشستی بر شکل گیری ائتلاف جهانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست خبری مشترک سید ابراهیم رییسی و میگل دیاز کانل رییس جمهور کوبا پیش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد.

در این نشست روسای جمهور ایران و کوبا به مسائل و حوادث غزه اشاره کردند و بر شکل گیری ائتلاف جهانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

آیت الله رییسی در این نشست در این باره اظهار داشت: امروز آنچه باعث تأسف ما و همه ملت های جهان است، این است که مردم فلسطین که می خواهند از وطن و زندگی خودشان دفاع کنند، مورد هجمه دشمنان قرار گرفته اند و رژیم صهیونیستی با روحیه نژادپرستی، مشغول نسل کشی و جنایت علیه بشریت در فلسطین است و زن و کودک را به خاک و خون می کشد.

رییس جمهور با اشاره به شهادت بیش از 6 هزار کودک و 4 هزار زن بی دفاع و بی گناه فلسطینی و ویرانی تعداد زیادی از خانه ها و آوارگی مردم غزه به دست رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این جنایات موجب تأسف همه شده و ما هم در مذاکرات با رییس جمهور محترم کوبا، حمایت از مردم فلسطین را مورد تأکید قرار دادیم.

وی اضافه کرد: تأسف بارتر از آنچه به دست رژیم صهیونیستی انجام می شود، حمایت آمریکا و غربی ها از این جنایات هولناک است؛ کسانی که مدعی حقوق بشر هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و کوبا بر شکل گیری ائتلاف جهانی برای حمایت از مردم فلسطین

تاکید ایران و کوبا بر شکل گیری ائتلاف جهانی برای حمایت از مردم فلسطین