مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-02اقتصادي

تولید 2 میلیون اصله نهال در استان همدان


رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از تولید دو میلیون اصله نهال در این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از تولید دو میلیون اصله نهال در این استان خبر داد.

سیدمحمدامین مشعریان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سهمیه استان همدان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تولید و کاشت 12 میلیون اصله نهال طی چهار سال بوده که باید در این رابطه در استان همدان سالیانه سه میلیون اصله نهال تولید کنیم.

وی با بیان اینکه از این تعداد سهمیه در نظر گرفته شده برای استان همدان تاکنون تولید دو میلیون اصله نهال، مربوط به سال اول محقق شده است، افزود: مابقی این سهمیه را نیز در قالب پویش بذرکاری در سطح استان اجرا خواهیم کرد.

مشعریان ادامه داد: به منظور محقق کردن سهمیه 12 میلیون اصله نهال پیش بینی شده برای استان همدان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در حال حاضر نهالستان دولتی ملایر در حال تولید نهال بوده ضمن اینکه در قالب مسئولیت اجتماعی و تفاهم نامه ای که منعقد کرده ایم، این نهال ها در حال تولید است.

وی با اشاره به اینکه نیروگاه شهید مفتح یکی از جاهایی است که همکاری بسیار خوبی در تولید نهال در پویش مردمی کاشت یک میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2 میلیون اصله نهال در استان همدان

تولید 2 میلیون اصله نهال در استان همدان