مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-12سياسي

شکل «معاونت مطبوعاتی» جوابگوی همه حوزه ها نبود


به روز شدن و متناسب با تغییر و تحولات فناورانه و اطلاعات پیش رفتن یک امر ضروری است که در معاونت مطبوعاتی شکل گرفته و باید دید تکلیف این تغییرات چگونه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عبدالله بیچرانلو، دانشیار دانشگاه تهران درباره تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات گفت: عنوان جدید مزیت هایی دارد که تحولات جدید رسانه ها را در نظر گرفته و لحاظ می کند.

فضای شکل گرفته امروز در رسانه های جدید با توجه به همگرایی رسانه ها به نحوی است که کلمه مطبوعات می توانست آن را محدود کنند، چراکه امروز فضا به سمت دیجیتال رفته است و این همگرایی باعث شده تا رسانه های جدیدی شکل بگیرند و حوزه های گوناگونی را برای معاونت تعریف می کند که عنوان قبلی نمی توانست به شکل کامل پوشش دهنده این فعالیت باشد.

  او در ادامه به تبعات این تغییر اشاره و اظهار کرد: این بازعنوان گذاری حتما در ساختار نیز تبعاتی به همراه خواهد داشت و باید این نیز لحاظ شود.

حالا باید دید با توجه به این تغییرات تکلیف آنها چگونه خواهد بود و در شیوه جدید و نامگذاری جدید این تبعات چگونه لحاظ می شوند.

به طور مثال بخش رسانه های دیجیتال در وزارت ارشاد حال تکلیفش چگونه است و چطور به آن رسیدگی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل «معاونت مطبوعاتی» جوابگوی همه حوزه ها نبود

شکل «معاونت مطبوعاتی» جوابگوی همه حوزه ها نبود