مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-11اجتماعي

توزیع ماهیانه 3.5 میلیون بسته شیر در مدارس ابتدایی اصفهان


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: توزیع شیر دانش آموزی از امروز کلید خواهد خورد و در این فرایند، ماهیانه 3.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید علی مدینه، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع این اداره کل در گردهمایی کارشناس مسؤولان و کارشناسان پشتیبانی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: یکی از پرکارترین و پیچیده ترین قسمت های اداره، بخش پشتیبانی است که به منزله موتور محرک اداره است و اگر بدون مشکل کار کند، مدارس نیز می توانند بانشاط و پویایی بیشتری فعالیت کنند.

وی با اشاره به حساسیت کار در بخش پشتیبانی، بیان کرد: این حوزه باید وحدت بخش و انسجام بخش بین تمام بخش های اداره باشد و توجه یکسانی به تمام مجموعه های فعال در آموزش و پرورش انجام شود.

مدینه افزود: استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های ناحیه یا منطقه مطابق با اصول بهره وری در دستورکار باشد و در همین خصوص، رعایت اصول صرفه جویی و پرهیز از اسراف نیز موردتوجه قرار گیرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: درصورتی که بودجه به درستی مصرف شود بهره وری افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماهیانه 3.5 میلیون بسته شیر در مدارس ابتدایی اصفهان

توزیع ماهیانه 3.5 میلیون بسته شیر در مدارس ابتدایی اصفهان