مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-19سياسي

بسته های پیشنهادی شهر رشت به سفیر ایران در روسیه تحویل داده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت ظهر امروز با حضور در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه روسیه 145 میلیون نفر جمعیت دارد اظهار کرد: - رحیم شوقی با بیان اینکه در سفر به روسیه از نمایشگاه توانمندی های روسیه بازدید کردیم گفت: بسته های پیشنهادی شهر رشت به سفیر ایران در روسیه تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت ظهر امروز با حضور در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه روسیه 145 میلیون نفر جمعیت دارد اظهار کرد: 160 گروه قومیتی در روسیه زندگی می کنند و 83 فدرال دارد که برخی از آن ها از جمله داغستان رییس جمهور و نخست وزیر دارد.

  وی با بیان اینکه گیلان به عنوان استان معین کشور در ارتباط با روسیه انتخاب شده، افزود: جلسات متعددی با شهرداران و اعضای شورای سه شهر از کشور روسیه برگزار شد و پس از حضور در فرودگاه از نمایشگاه توانمندی های های روسیه بازدید کردیم و این نمایشگاه توسط شخص پوتین رییس جمهور کشور روسیه افتتاح شده بود.

  شوقی با تأکید به اینکه در این سفر از ظرفیت های مختلف تجاری، اقتصادی، گردشگری و حمل و نقل روسیه بازدید شد تصریح کرد: گیلان به عنوان نهمین استانی بود که از کشور ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های پیشنهادی شهر رشت به سفیر ایران در روسیه تحویل داده شد

بسته های پیشنهادی شهر رشت به سفیر ایران در روسیه تحویل داده شد