مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-14اجتماعي

جزییات جشنواره قرآنی رحمت تشریح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد میرعارفین، معاون آموزش مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) در خصوص جزییات جشنواره قرآنی رحمت گفت: - معاون آموزش مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) ضمن تشریح جزییات جشنواره قرآنی رحمت گفت: موضوع جشنواره امسال نماز است که با شعار بچه ها درست و زیبا نماز بخوانید اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد میرعارفین، معاون آموزش مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) در خصوص جزییات جشنواره قرآنی رحمت گفت: یکی از مأموریت های ویژه مؤسسه جامعه القرآن الکریم این است که اهتمام ویژه ای بر آموزش خردسالان در شعب و مدارس خود داشته باشد بر همین اساس جشنواره قرآنی رحمت ویژه دانش آموزان مدارس این مؤسسه با هدف تربیت عملی و آموزش آداب اسلامی به فرزندان برگزار می شود.

معاون آموزش مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) ادامه داد: این مؤسسه بیش از 25 سال است که در فعالیت های قرآنی کار و حدود 22 سال است که مدرسه داری می کند.

ما از همان ابتدا به این فکر افتادیم که یک ساعت از برنامه دانش آموزانی که در مدارس قرآنی ما تحصیل می کنند به فوق برنامه قرآنی ویژه اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جشنواره قرآنی رحمت تشریح شد

جزییات جشنواره قرآنی رحمت تشریح شد