مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-19سياسي

یک مسئول: برای تشکیل یک تمدن وحدت حوزه و دانشگاه لازم است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر هدف حوزه و دانشگاه واحد باشد و به دنبال تشکیل تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باشند قطعاً در این زمینه موفق خواهیم بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر هدف حوزه و دانشگاه واحد باشد و به دنبال تشکیل تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باشند قطعاً در این زمینه موفق خواهیم بود.

محمد حاجی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: تمدن به معنی زندگی مشترک یک جمعیت بر پایه یک نظم اجتماعی در دوره تاریخی و منطقه جغرافیایی خاصی گفته می شود، لذا برای تشکیل یک تمدن دو تا مولفه بسیار مهم لازم داریم یکی عناصر مادی و و دیگری بینش صحیح تشکیل یک تمدن خاص است.

وی بیان کرد: برای تهیه عناصر مادی باید دانشگاه ها اقدام کنند و علوم و فنون مورد نیاز برای ایجاد تمدن را تهیه و یک تمدن قوی نیازمند به علم است همانطور که حضرت علی (ع) گفتند برای تشکیل یک حکومت نیاز به علم داریم و اگر بخواهیم فقط مصرف کننده محصولات علمی دیگران و غربی ها باشیم قطعاً یک تمدن قوی و محکمی را نخواهیم داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: برای تشکیل یک تمدن وحدت حوزه و دانشگاه لازم است

یک مسئول: برای تشکیل یک تمدن وحدت حوزه و دانشگاه لازم است