مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-29سياسي

برون سپاری برخی امور غیرحاکمیتی سازمان غذا و دارو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی، در مراسم تکریم بازنشستگان سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حضور در میان بازنشستگان این سازمان یک فرصت بی نظیر برای بهره گیری از تجارب و قدردانی از آن ها است، - رییس سازمان غذا و دارو، از بازنشستگان سازمان دعوت کرد در صورت تمایل تجربیات خود را برای امور برون سپاری به کار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی، در مراسم تکریم بازنشستگان سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حضور در میان بازنشستگان این سازمان یک فرصت بی نظیر برای بهره گیری از تجارب و قدردانی از آن ها است، گفت: در مسیر کاری سازمان غذا و دارو بعضاً ناهمواری هایی وجود دارد که وظیفه ما تسهیل این مسیر است.

وی افزود: حجم کاری سازمان غذا و دارو چنان زیاد است که موجب می شود ما گاهی مسائلی را مورد غفلت قرار دهیم و دینی را که همکاران، بازنشستگان و حتی خانواده های خود به گردن ما دارند به درستی ادا نکنیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه روز به روز بر خدمات سازمان غذا و دارو افزوده می شود، گفت: بر همین اساس می توان برخی از امور غیرحاکمیتی را برون سپاری کرد، بهترین افراد برای انجام کار های برون سپاری شده افراد دارای تجربه و مورد وثوقی هستند که قبلاً در مجموعه شاغل بوده و اکنون بازنشست شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برون سپاری برخی امور غیرحاکمیتی سازمان غذا و دارو

برون سپاری برخی امور غیرحاکمیتی سازمان غذا و دارو