مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-20اقتصادي

کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار چهارمحال و بختیاری نداریم


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشدید بازرسی و نظارت ها بر بازار و تامین کالاهای اساسی برای شب یلدا، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشدید بازرسی و نظارت ها بر بازار و تامین کالاهای اساسی برای شب یلدا، گفت: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار استان نداریم.

بهروز میرزایی 29 آذرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای شب یلدا در استان، اظهار کرد: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار استان نداریم و همه اقلام به وفور در بازار استان موجود است.

میرزایی با اشاره به عرضه مرغ گرم در روزهای آینده در سطح استان ، گفت: روزانه بین 60 تا 70 تن مرغ گرم در بازار استان توزیع می شود که برنامه ریزی شده علاوه بر این مقدار 50 تن مرغ مازاد در سطح بازار استان تزریق شود و حتی در صورتی که بازار استان نیاز بیشتری به مرغ گرم داشته باشد این ظرفیت وجود دارد و مشکلی در تامین مرغ گرم نداریم.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان تصریح کرد :با هدف کنترل قیمت ها در استان برای تامین و توزیع کالاهای پرمصرف و مورد نیاز جامعه برای شب یلدا برنامه ریزی شده بیش از 150 تن برنج تنظیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار چهارمحال و بختیاری نداریم

کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار چهارمحال و بختیاری نداریم