مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-09بين الملل

خشم خانواده های اسرای صهیونیست از نتانیاهو و بمباران غزه


منابع رسانه ای عبری زبان فایل های صوتی را از دیدار اخیر خانواده های اسرای صهیونیست و برخی اسرای آزاد شده با نخست وزیر رژیم اشغالگر منتشر کرده اند که حاکی از خشم شدید آنها از بنیامین نتانیاهو به دلیل بمباران غزه است.

- منابع رسانه ای عبری زبان فایل های صوتی را از دیدار اخیر خانواده های اسرای صهیونیست و برخی اسرای آزاد شده با نخست وزیر رژیم اشغالگر منتشر کرده اند که حاکی از خشم شدید آنها از بنیامین نتانیاهو به دلیل بمباران غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی فایل های ضبط شده ای را منتشر کرده است که مربوط به گفت وگوی اخیر میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و خانواده های اسرای صهیونیست در نوار غزه است.

طبق فایل های افشا شده از این دیدار، یکی از اسرای زن آزاد شده در یکی از عملیات تبادل اسرا با جنبش مقاومت اسلامی حماس می گوید: ما در آنجا (غزه) بودیم و حملاتی از سوی هواپیماهای نیروی هوایی صورت گرفت و اسراییل ما را رها کرده است.

وبسایت عبری زبان Ynet نیز فایل های صوتی را از جریان دیدار اسرای صهیونیست آزاد شده و برخی از نزدیکانشان با نتانیاهو را فاش و اعلام کرد که نزدیکان اسرا خشم خود را از نتانیاهو به دلیل بمباران نوار غزه علی رغم وجود اسرا در آنجا ابراز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم خانواده های اسرای صهیونیست از نتانیاهو و بمباران غزه

خشم خانواده های اسرای صهیونیست از نتانیاهو و بمباران غزه