مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-11سياسي

ارائه پیشنهاد ایجاد شهرک های اربعینی در عراق


پیشنهاد ایجاد شهرک های اربعینی در شهرهای نجف، کربلا و سایر شهرهای زیارتی را به طرف عراقی ارائه خواهیم کرد.

- رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: پیشنهاد ایجاد شهرک های اربعینی در شهرهای نجف، کربلا و سایر شهرهای زیارتی را به طرف عراقی ارائه خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمجید میراحمدی در پایان جلسه ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه محورهای مورد نظر کمیته ها برای طرح با دولت عراق برای همکاری مراسم اربعین سال گذشته بررسی شد.

در سایه همکاری صمیمانه بین مسئولان دولت عراق و کشومان در مدیریت اربعین در سال 1402، یک اربعین به یاد ماندنی و رضابت بخش برای زائران رقم خورد.

همکاری سازنده و عمیق تر ما و دولت عراق، از اولویت های ستاد مرکزی اربعین است که در سفر پیش رو مسئولان ستاد اربعین عراق به تهران محورهایی که امروز به مشورت گذاشته شد، مورد بحث قرار می گیرد و مبنای همکاری های دو طرف قرار می گیرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اربعین 1403، افزود: به روسای کمیته های ستاد اربعین ابلاغ کرده ایم که با توجه به اینکه امسال حدود 4 میلیون و 400 هزار زائر از ایران عازم عراق شده اند، در اربعین سال 1403 حدود 5 میلیون زائر خواهیم داشت و مسئولان ستاد اربعین باید براساس همین جمعیت برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیشنهاد ایجاد شهرک های اربعینی در عراق

ارائه پیشنهاد ایجاد شهرک های اربعینی در عراق