مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-18بين الملل

حماس : اسراییل 3 گزینه بیشتر ندارد


وی با تاکید بر اینکه «اسراییل در طول نبرد نتوانست به تمام اهداف خود دست یابد»، توضیح داد که هیچ کس نمی داند که یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه چگونه نبرد را مدیریت می کند و رهبری از مدیریت آن احساس راحتی دارد.

- وی با تاکید بر اینکه اسراییل در طول نبرد نتوانست به تمام اهداف خود دست یابد ، توضیح داد که هیچ کس نمی داند که یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه چگونه نبرد را مدیریت می کند و رهبری از مدیریت آن احساس راحتی دارد.

یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که اشغالگران تنها سه گزینه دارند و قبل از آتش بس در غزه مذاکره وجود نخواهد داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس روز یکشنبه تاکید کرد که مردم فلسطین با قرار گرفتن در کنار مقاومت، اصالت خود را نشان می دهند.

  حمدان در گفت وگو با المیادین با اشاره به اینکه خشم مردم در خیابان های اسراییل به دلیل آزاد نشدن اسیران و کشته شدن سه نفر توسط نیروهای خودی برانگیخته شده، تاکید کرد: موضع ما محکم است و آن این است که هیچ صحبتی از مذاکره قبل از توقف تجاوز وجود ندارد.

  وی همچنین با تاکید بر اینکه مقاومت ماه ها می تواند پایداری کند ، خاطرنشان کرد: اشغالگران گزینه های زیر را دارند: گزینه شلیت یا گزینه سربازانی که با گلوله همرزمان شان کشته می شوند یا گزینه رون آراد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس : اسراییل 3 گزینه بیشتر ندارد

حماس : اسراییل 3 گزینه بیشتر ندارد