مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 21:552023-11-24سياسي

صنعت صنایع دستی خانواده محور است


معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صنعت صنایع دستی خانواده محور است و پیوند نسلی ایجاد می کند و ما نیز مدیون خانواده های اصیل ایرانی هستیم که این هنرها را از روزگار قدیم تاکنون حفظ کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مریم جلالی، معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امشب در اختتامیه ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار داشت: مدیون هنرمندان، خانواده ها، مسئولان و خانواده های شهدا هستیم که از صدر اسلام تاکنون جان داده اند تا اقتدار ایران بماند.

وی بیان کرد: در طول سال برخی اتفاقات خانواده ها را مرکز آماج تیرهای خود قرار داده اما اگر در ششمین نمایشگاه صنایع دستی در خراسان جنوبی هستیم این نشان از اعتلای خانواده ایرانی است.

معاون وزیر تصریح کرد: صنعت صنایع دستی خانواده محور است و پیوند نسلی ایجاد می کند و ما نیز مدیون خانواده های اصیل ایرانی هستیم که این هنرها را از روزگار قدیم تاکنون حفظ کرده اند.

به گفته وی؛ اگر امروز اقتصاد ما رشد می کند و به تعبیر مقام معظم رهبری در آستانه رسیدن به قله هستیم این را مدیون تلاش خانواده ها می دانیم.

جلالی با اشاره به ششمین نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی، عنوان کرد: در این نمایشگاه رنگ آمیزی از 26 استان جمع آوری شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت صنایع دستی خانواده محور است

صنعت صنایع دستی خانواده محور است