مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-22بين الملل

واکنش روسیه به توافق آتش بس انسانی چهار روزه در نوار غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش از توافق رژیم صهیونیستی و حماس که شامل آتش بس بشردوستانه و تبادل کودکان و زنان اسیر از دو طرف می شود، - سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو از توافق بین اسراییل و حماس در مورد آتش بس انسانی چهار روزه استقبال می کند و این همان چیزی است که روسیه از ابتدای درگیری ها خواستار آن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش از توافق رژیم صهیونیستی و حماس که شامل آتش بس بشردوستانه و تبادل کودکان و زنان اسیر از دو طرف می شود، استقبال می کند.

ماریا زاخارووا در مصاحبه با روزنامه ایزوستیا با بیان این موضوع افزود: روسیه از توافق بین اسراییل و حماس در مورد آتش بس انسانی چهار روزه استقبال می کند و این همان چیزی است که مسکو از ابتدای تشدید درگیری ها خواستار آن بوده است.

وی همچنین گفت که اشاره به تلاش های ویژه قطر با هدف اجرای عملی فراخوان جامعه بین المللی مبنی بر توقف تشدید تنش ها بین اسراییل و فلسطین، حائز اهمیت است.

بامداد امروز چهارشنبه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از دستیابی به توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روسیه به توافق آتش بس انسانی چهار روزه در نوار غزه

واکنش روسیه به توافق آتش بس انسانی چهار روزه در نوار غزه