مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-28فرهنگي

رضا نورایی: شرایط صنعت چاپ ایران مساعد است


نشست رسانه ای مدیران بخش انتخاب آثار چاپی برتر بیست و سومین جشنواره صنعت چاپ ایران با حضور محسن یگانه کاری دبیر بخش انتخاب آثار برتر و رضا نورایی مسئول کمیته داوران در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، نشست رسانه ای بخش انتخاب آثار چاپی برتر بیست و سومین جشنواره صنعت چاپ ایران با حضور محسن یگانه کاری دبیر بخش آثار برتر و رضا نورایی مسئول کمیته داوران در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

هدف از برگزاری این مسابقه شناسایی تولیدکنندگان داخلی آثار چاپی کشور به منظور معرفی به مصرف کنندگان محصولات در داخل و همچنین کشورهای همسایه بوده تا گامی استوار در جهت ایجاد رونق کسب و کار صنعت چاپ و اقتصاد کشور باشد.

محسن یگانه کاری دبیر بخش آثار برتر درباره انتظارات خود در این جشنواره گفت: انتظار داریم اداره کل وزارت ارشاد همچنین اتحادیه های حوزه چاپ فعال باشند و اعضا را تشویق به همکاری کنند.

فرایند کار در دبیرخانه به این شکل است که به جز دریافت آثار، با افراد فعال در این حوزه نیز ارتباط می گیریم.

وی افزود: در این جشنواره همه فعالان در صنعت چاپ اعم از واحدهای چاپی، طراحان گرافیک، مدیران پروژه های چاپی و صاحبان کالاهایی که به نوعی با بسته بندی عرضه می شوند، دعوت می شود تا با ارسال آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا نورایی: شرایط صنعت چاپ ایران مساعد است

رضا نورایی: شرایط صنعت چاپ ایران مساعد است