مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-23اقتصادي

ثبت افزون بر 185میلیون تردد در محورهای همدان


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از ثبت افزون بر 185میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان در طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از ثبت افزون بر 185میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان در طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

مهرداد آهکی با اشاره به افزایش 4.

7 درصدی آمار ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 185 میلیون و 78 هزار تردد از طریق سامانه های تردد شمار در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است و این در حالی است که در سال گذشته این آمار 176 کیلومتر و 740 هزار تردد بوده است.

وی تصریح کرد: درطی هشت ماهه سال جاری 16 میلیون و 354 هزار ورودی انواع وسیله نقلیه به استان همدان بوده و در این مدت نیز 16میلیون و 388 هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است و این آمار نرخ افزایش 5.

9 درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری استان همدان ، وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: از همه رانندگان و کابران جاده ای خواهشمندیم از سرعت و سبقت غیرمجاز،شتاب زدگی بی مورد اجتناب کنند و در طول سفر با استراحت کوتاه در مجتمع های خدماتی رفاهی و پارکینگ های جاده ای سفری ایمن و سلامتی را برای خود و سایر همو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت افزون بر 185میلیون تردد در محورهای همدان

ثبت افزون بر 185میلیون تردد در محورهای همدان