مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-19سياسي

سه نیروگاه برق خورشیدی در البرز جانمایی می شود


اداره کل منابع طبیعی استان مکلف است اراضی ایجاد نیروگاه خورشیدی در پلنگ آباد با ظرفیت 250 مگاوات، 150 مگاوات در اشتهارد و 100 مگاوات در چهارباغ را جانمایی و تامین کند.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: اداره کل منابع طبیعی استان مکلف است اراضی ایجاد نیروگاه خورشیدی در پلنگ آباد با ظرفیت 250 مگاوات، 150 مگاوات در اشتهارد و 100 مگاوات در چهارباغ را جانمایی و تامین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات حوزه برق استان در تعاقب سفر وزیر نیرو به استان که روز سه شنبه 28 آذر ماه 1402 با حضور مدیرعامل برق منطقه ای تهران، البرز و قم در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بر ضرورت همکاری و تعامل ویژه تمامی دستگاه ها و مدیران مربوطه در استان در مسیر اجرای پروژه ها تاکید کرد.

وی ادامه داد: پس از سفر وزیر محترم، عزم و پویایی ویژه ای در استان شکل گرفت و تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای تحقق و عملیاتی شدن پروژه ها صورت گرفته است.

عبداللهی گفت: اکنون روند احداث پست 400 کیلوولت چهارباغ به عنوان دومین پست با این ظرفیت در استان دنبال می شود و در این رابطه باید معارضان طی هماهنگی فرماندار این شهرستان، تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: در شهرستان اشتهارد نیز جانمایی لازم برای اجرای پست 400 کیلوولت صورت گرفته و برق منطقه ای تهران باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه نیروگاه برق خورشیدی در البرز جانمایی می شود

سه نیروگاه برق خورشیدی در البرز جانمایی می شود