مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-07بين الملل

سازمان های حقوق بشری: حمله اسراییل به خبرنگاران عمدی بود


دیده بان حقوق بشر و عفو بین الملل در گزارش هایی که امروز منتشر کردند، 2 حمله رژیم صهیونیستی علیه محل استقرار خبرنگاران در جنوب لبنان را عامدانه و جنایتی جنگی دانستند.

- دیده بان حقوق بشر و عفو بین الملل در گزارش هایی که امروز منتشر کردند، 2 حمله رژیم صهیونیستی علیه محل استقرار خبرنگاران در جنوب لبنان را عامدانه و جنایتی جنگی دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیده بان حقوق بشر امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد، 2 حمله رژیم صهیونیستی در تاریخ 13 اکتبر به تعدادی خبرنگار مستقر در جنوب لبنان در واقع حمله ای عمدی علیه غیرنظامیان و به منزله جنایتی جنگی بوده است.

این مرکز در ادامه تاکید کرد: این اولین باری نیست که ارتش اسراییل عامدانه خبرنگاران را هدف قرار داده و آن را به قتل می رساند.

مقامات اسراییلی که مسوول حمله به خبرنگارها در جنوب لبنان بودند، باید محاکمه شده و تاکید شود که غیرنظامیان اهداف مشروعی نیستند.

این دیده بان در ادامه گزارش داد، هیچ مدرکی دال بر وجود هدفی نظامی در نزدیکی خبرنگارانی که 13 اکتبر در جنوب لبنان هدف قرار گرفتند، وجود ندارد.

همینطور دیده بان حقوق بشر به همپیمانان رژیم صهیونیستی تاکید کرد که باید کمک های نظامی و فروش تسلیحاتی خود به این رژیم را با توجه به خطر استفاده از آن ها در نقض هایی آشکار به حالت تعلیق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های حقوق بشری: حمله اسراییل به خبرنگاران عمدی بود

سازمان های حقوق بشری: حمله اسراییل به خبرنگاران عمدی بود