مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-12سياسي

مثلث طلایی گردشگری کشور در دولت دیده شود


با دیده شدن و توجه ویژه دولت به سه استان یزد، فارس و اصفهان در مثلث طلایی گردشگری کشور، مسیر توسعه با تاکید بر تقویت حمل و نقل و تامین زیرساخت ها هموار خواهد شد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: با دیده شدن و توجه ویژه دولت به سه استان یزد، فارس و اصفهان در مثلث طلایی گردشگری کشور، مسیر توسعه با تاکید بر تقویت حمل و نقل و تامین زیرساخت ها هموار خواهد شد.

مهران فاطمی روز گذشته در نشست مثلث طلایی گردشگری که در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری با مدیریت علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری برگزار شد، ضمن اشاره به پیشنیه فعالیت مثلث طلایی سه استان با برگزاری نشست های متعدد و تشکیل دبیرخانه مشترک از سال 1393، گفت: با توجه به این که سه استان یزد، فارس و اصفهان مقصد گردشگری فرهنگی کشور هستند و گردشگران عمده تورها از این سه استان بازدید می کنند و بیشترین آثار ثبت جهانی و ملی ما عمدتاً نیز در آنها وجود دارد، لذا ضرورت دارد مجددا این دبیرخانه تشکیل شود و همکارهای مشترک شکل بگیرد.

استاندار با تاکید به کسب نیازهای حمایتی دولت، یادآور شد: پشتیبانی دولت در زمینه های زیرساختی، تبلیغاتی و اعتباری می تواند سرعت توسعه گردشگری در مثلث طلایی را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثلث طلایی گردشگری کشور در دولت دیده شود

مثلث طلایی گردشگری کشور در دولت دیده شود