مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-18سياسي

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری به زمان دیگری موکول شد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزاری انتخابات خانه مطبوعات این استان به زمان دیگری موکول شده است، گفت: به حدنصاب نرسیدن تعداد نامزدهای انتخاباتی علت به تعویق افتادن این انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام احمدی صبح امروز گفت: مهلت اعلام کاندیداتوری برای شرکت در انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان در 22 آذرماه به پایان رسید که بر این اساس 17 نفر از اعضای این خانه نام خود را به عنوان نامزد این دوره از انتخابات ثبت کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به انصراف سه نفر از داوطلبان از ادامه حضور در فهرست نامزدهای انتخاباتی و کاهش آمار به 14 داوطلب، تصریح کرد: بر اساس ماده 21 اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه ها برای هر رسته از اعضای هیات مدیره و همچنین بازرسان، لازم است تعداد مشخصی از افراد به عنوان نامزد انتخاباتی حضور داشته باشند که بر همین اساس تعداد داوطلبان این دوره از انتخابات خانه به حدنصاب تعیین شده یعنی 2 برابر اعضای هیات مدیره و بازرسان نرسید و برگزاری انتخابات در روز 28 آذرماه لغو شد.

وی افزود: برای ادامه فرآیند برگزاری انتخابات خانه مطبوعات، پیگیری های لازم با معاونت امور رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری به زمان دیگری موکول شد

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری به زمان دیگری موکول شد