مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-11حوادث

آزادسازی 4 هزار متر از اراضی کشاورزی در نور


فرمانده انتظامی شهرستان نور از تخریب دیوارکشی در اراضی کشاورزی و آزادسازی 4 هزار متر از آن زمین ها به ارزش 200 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان نور از تخریب دیوارکشی در اراضی کشاورزی و آزادسازی 4 هزار متر از آن زمین ها به ارزش 200 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه بنفشه ده در شهرستان نور پس از شناسایی زمین های مذکور در روستای بوته ده ، با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضایی حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: مالکان این زمین ها، 4 هزار متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها که به صورت، تفکیک و احداث بنای غیرمجاز تغییر کاربری داده بودند، طی حکم قضایی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان نورشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 4 هزار متر از اراضی کشاورزی در نور

آزادسازی 4 هزار متر از اراضی کشاورزی در نور