مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-22بين الملل

قرائت پیام نبیه بری همزمان با ورود امیرعبداللهیان به فرودگاه بیروت


خلیل حمدان نماینده جنبش امل در بدو ورود وزیر امور خارجه کشورمان به فرودگاه بیروت ضمن خوشامدگویی به حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه، پیام نبیه بری رییس پارلمان این کشور را قرائت کرد.

- خلیل حمدان نماینده جنبش امل در بدو ورود وزیر امور خارجه کشورمان به فرودگاه بیروت ضمن خوشامدگویی به حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه، پیام نبیه بری رییس پارلمان این کشور را قرائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به نقل از نبیه بری گفت: در حال حاضر شاهدیم رژیم صهیونیستی مرتکب قتل می شود و تلاش دارد ملت مظلوم فلسطین را آواره کند و در این حال کشورهای غربی و آمریکا از این رژیم حمایت می کنند و با حمایت کشورهای غربی این رژیم دست به جنایت می زند.

این مقام لبنانی افزود: تنها کار این کشورها حمایت از منافع رژیم صهیونیستی است و تاکنون بیش از سیزده هزار نفر را به شهادت رسانده است و مشخص است که این یک برنامه نظامی است که به صراحت مقامات آن اعلام می کنند.

تاکنون زنان و کودکان و پزشکان زیادی را به شهادت رسانده و حتی خبرنگاران هم از حملات آن ها در امان نیستند.

وی ادامه داد: بر هیچ کس پوشیده نیست که ایران حامی مظلومان در سراسر جهان است به ویژه که این مظلومان علیه شر طغیان می کنند و همان طور که امام خمینی گفتند اسراییل غده سرطانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت پیام نبیه بری همزمان با ورود امیرعبداللهیان به فرودگاه بیروت

قرائت پیام نبیه بری همزمان با ورود امیرعبداللهیان به فرودگاه بیروت