مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-03اقتصادي

وجود سگ های موادیاب، عامل بازدارنده قاچاق در گمرک آستارا


سگ های مواد یاب عامل بازدارنده مهم در ورود و خروج هر گونه اشیای قاچاق بویژه مواد مخدر از مرزهای سه گانه بین المللی آستارا است.

- ایسنا/گیلان سگ های مواد یاب عامل بازدارنده مهم در ورود و خروج هر گونه اشیای قاچاق بویژه مواد مخدر از مرزهای سه گانه بین المللی آستارا است.

گمرک مرزی آستارا به عنوان یک اداره کل در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، ترانزیت داخلی و خارجی، کارنه تیر بین المللی، مبدا و مقصد کارنه تیر، کاپوتاژ، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند و یکی از قدیمی ترین و موثرترین واحدهای گمرکی جمهوری اسلامی ایران در شمال کشور است.

فعالیت گمرک در هر شهری خصوصا در شهرهای مرزی همواره عامل پیشرفت و توسعه آن منطقه محسوب می شود و مرز و گمرک آستارا در شمال غربی استان گیلان به دلیل موقعیت اقتصادی و استراتژیکی بی نظیر و وجود سه مرز زمینی، دریایی و ریلی، پیشانی اقتصادی ایران است و نقش مستقیمی در معیشت و اشتغال مردم شهرستان مرزنشین آستارا دارد.

ترانزیت شاخصه مهم گمرگ آستارا وجود دو فاکتور مهم صادرات و واردات کالا از شاخصه های مهم گمرک آستاراست که این مرز را به کانون صادرات و واردات کالا به کشورهای خارجی هم مرز و همسایه با ایران تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود سگ های موادیاب، عامل بازدارنده قاچاق در گمرک آستارا

وجود سگ های موادیاب، عامل بازدارنده قاچاق در گمرک آستارا