مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-29حوادث

رفع مخدوشی پلاک 1000 دستگاه موتورسیکلت


معاون عملیات پلیس راهور پایتخت می گوید از پلاک مخدوش یک هزار دستگاه موتورسیکلت رفع اثر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه 8 آذرماه 1402 سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن با اعلام رفع اثر  پلاک مخدوش از یک هزار دستگاه موتورسیکلت در طرح پلیس راهور به نتایج اولیه اجرای طرح رفع اثر از پلاک موتورسیکلت ها پرداخت و اظهار داشت: از روزگذشته در سطح شهر تهران طرح جدیدی به نام طرح برخورد با تخلف پوشش موتورسیکلت سواران با رویکرد رفع اثر در محل آغاز شده است.

وی افزود: این طرح در چندین مرحله اجرا خواهد شد که مرحله اول اجرای این طرح فقط در منطقه 12 شهر تهران انجام شده و از فردا در خیابان های جمهوری، مولوی، خیام و خیابان مصطفی خمینی اجرا خواهد شد .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این طرح با تشکیل گروه هایی متشکل از تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، عوامل انتظامی شامل یگان امداد و پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی و شهرداری تهران انجام می شود.

   وی گفت: این گروه ها با حرکت در خیابان های منطقه 12، اگر با موتورسیکلت هایی که در حاشیه خیابان ها و معابر پارک شده و پلاک های خود را به هر طریقی مانند زدن برچسب، زدن ماسک، استفاده از هر وسیله دیگر پوشش داده یا در پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مخدوشی پلاک 1000 دستگاه موتورسیکلت

رفع مخدوشی پلاک 1000 دستگاه موتورسیکلت