مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-23اقتصادي

اختصاص 15 میلیارد ریال به کانون های مساجد خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار به کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: همچنین به کانون های برتر مساجد بسته کتاب اهدا می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار به کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: همچنین به کانون های برتر مساجد بسته کتاب اهدا می شود.

جواد قناعت، امروز پنجشنبه دوم آذر در نشست با جمعی از فعالان کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان با اشاره به وجود بیش از 800 کانون مسجد در خراسان جنوبی، گفت: کمک های مالی لازم را به کانون های مساجد خواهیم داشت اما این کانون ها نباید منتظر اعتبارات دولتی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه کانون های مساجد مردمی بودن و آتش به اختیار بودن خود را حفظ کنند چرا که اثرگذاری کار مردمی بیشتر است، گفت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین از جمله موضوعات جدی، کلیدی و مهم در جامعه است که باید بیش از گذشته به این موضوع بپردازیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان با سم پاشی از طریق امپراطوری رسانه ای خود نقاط قوت نظام و کشور را انکار و نقاط ضعف را به صورت مستمر منتشر و بزرگنمایی می کنند، گفت: همه ما باید در زمینه جهاد تبیین بیش از گذشته تلاش کنیم تا خودباختگی در جامعه که از دوران پهلوی به ارث رسیده، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 میلیارد ریال به کانون های مساجد خراسان جنوبی

اختصاص 15 میلیارد ریال به کانون های مساجد خراسان جنوبی