مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-08سياسي

اگر آمریکا فتنه ای ایجاد کند، سربازان ما در خلوتگاهش حضور می یابند


آمریکا می داند که با چه کشوری طرف است و اگر فتنه ای ایجاد کند، سربازان این کشور از پشت می روند و در خلوتگاه آن حضور می یابند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آمریکا می داند که با چه کشوری طرف است و اگر فتنه ای ایجاد کند، سربازان این کشور از پشت می روند و در خلوتگاه آن حضور می یابند.

امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز 17 آذر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی، اظهار کرد: امروز نیروی دریایی ارتش مانند 8 سال دفاع مقدس به گونه ای حرکت خود را برنامه ریزی کرده که کوچکترین انحرافی از مسیر شهدا نداشته باشد و در تلاشیم مانند شهدا اقتدار مردم و نظام را در جهان به همه نشان دهیم.

وی افزود: ما می خواهیم توانمندی های ایران را همان طور که رهبری فرمودند به رخ جهان بکشیم و بگوییم در جمهوری اسلامی پس از 45 سال چه رقم می خورد و جوانان این مرز و بوم چگونه قدم برمی دارند و تلاش می کنند پرچم اقتدار نظام را در گوشه گوشه جهان به اهتزاز درآورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: در هفتم آذر 59 ناو موشک انداز پیکان با فرهنگ عاشورایی توانست نه فقط دشمن بعثی را از صحنه دریا حذف کند، بلکه شاهرگ اقتصادی دشمن را نیز قطع کرد و همه مجبور شدند به آن کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر آمریکا فتنه ای ایجاد کند، سربازان ما در خلوتگاهش حضور می یابند

اگر آمریکا فتنه ای ایجاد کند، سربازان ما در خلوتگاهش حضور می یابند