مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-26سياسي

رییس حوزه ریاست قوه قضاییه: امروز دشمن، تفکر بسیجی را هدف قرار داده است


گردهمایی بسیجیان قوه قضاییه با حضور رییس حوزه ریاست قوه قضاییه، معاون اول دادستان کل کشور و فرمانده بسیج قوه قضاییه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، گردهمایی بسیجیان قوه قضاییه عصر امروز (5 آذر) با حضور صارمی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه، حجت الاسلام موسوی معاون اول دادستان کل کشور و حجت الاسلام تقیان فرمانده بسیج قوه قضاییه برگزار شد.

  محمدرضا صارمی، رییس حوزه ریاست قوه قضاییه در این گردهمایی با اشاره به اهمیت تبعیت از تفکر بسیجی در جامعه اظهار کرد: ساختارها، ابزار ها و امکانات زمانی اثربخش خواهند بود که از پشتوانه ایدئولوژیکی و فکری برخوردار باشند.

  وی با اشاره به اینکه امروز دشمن، تفکر بسیجی را هدف قرار داده است، ادامه داد: این تفکر حسینی و برگرفته از اسلام ناب است که بسیج را شجره طیبه کرده است.

  صارمی تاکید کرد: دشمن امروز دنبال سیاه نمایی و چالش سازی از کوچک ترین مسائل است که ما با دفاع از تفکر بسیجی نباید اجازه دهیم آن ها به مقاصد و اهداف شوم خود دست یابند.

  رییس حوزه ریاست قوه قضاییه بیان کرد: تفکر بسیجی بود که به ما آموخت، عمل به فریضه که همان اطاعت از ولایت است را همواره مدنظر قرار دهیم و هیچگاه جلوتر و عقب تر از آن حرکت نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حوزه ریاست قوه قضاییه: امروز دشمن، تفکر بسیجی را هدف قرار داده است

رییس حوزه ریاست قوه قضاییه: امروز دشمن، تفکر بسیجی را هدف قرار داده است