مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-14اقتصادي

کاهش 6 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های استان اردبیل


در 8 ماهه سال جاری فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در محور های مواصلاتی برون شهری نسبت به گذشته 6 درصد کاهش یافته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وحید علیپور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه در طی 8 ماهه امسال میزان فوت شدگان تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی برون شهری استان اردبیل نسبت به مدت مشابه پارسال، 6 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش کلی تصادفات رانندگی منجر به فوت، جرح و خسارت در استان، افزود: در 8 ماهه امسال میزان این نوع تصادفات زیان آور در سطح استان اردبیل نسبت به سال قبل 16 درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس راه استان اردبیل 4 مورد اساسی را علت عمده تصادفات رانندگی در درمحور های مواصلاتی برشمرد و عنوان کرد: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و خستگی و خواب آلودگی عمده ترین دلایل تصادفات هستند.

وی سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و حرکات خطرناک را خط قرمز پلیس راه استان اردبیل بر شمرد و افزود: پلیس راه با افرادی که نسبت به جان و مال مردم در جاده ها بی تفاوت هستند بدون اغماض برخورد می کند.

60 دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی برون شهری فعال است علیپور تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان اردبیل علاوه بر حضور میدانی پلیس و رصد و اعمال قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های استان اردبیل

کاهش 6 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های استان اردبیل