مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-05دانش

زمینه های همکاری مشترک علمی و فناورانه ایران و عمان بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، محمدصادق خیاطیان رییس هیئت عامل صندوق نوآوری در این نشست که صبح امروز دوشنبه 13 آذرماه در محل صندوق برگزار شد، - نشست مشترک رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و معاون توسعه مناطق آزاد عمان، با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک علمی و فناورانه دو کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، محمدصادق خیاطیان رییس هیئت عامل صندوق نوآوری در این نشست که صبح امروز دوشنبه 13 آذرماه در محل صندوق برگزار شد، روابط ایران و عمان را دارای سابقه طولانی و دیرینه ای دانست و تاکید کرد: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم این روابط بیش از پیش مستحکم شده است و همکاری های سیاسی دو کشور در سطح بسیار خوبی دنبال می شود.

خیاطیان با بیان اینکه در صندوق نوآوری و شکوفایی، به دنبال گسترش روابط با کشور های همسایه و دوست از جمله عمان در حوزه توسعه همکاری های علمی، فناوری و نوآوری هستیم، افزود: یکی از ویژگی های اصلی ایران، بهره مندی از نیروی انسانی توانمند است.

وجود بیش از سه میلیون دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و بیش از 100 هزار عضو هیئت علمی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی، حدود 9300 شرکت دانش بنیان و تقریبا همین تعداد استارت آپ و هسته های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های همکاری مشترک علمی و فناورانه ایران و عمان بررسی شد

زمینه های همکاری مشترک علمی و فناورانه ایران و عمان بررسی شد