مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-19اجتماعي

کودکان کار کرمانشاهی شب یلدا کتاب هدیه می گیرند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای اهداء کتاب به کودکان کار کرمانشاه به مناسبت شب یلدا خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای اهداء کتاب به کودکان کار کرمانشاه به مناسبت شب یلدا خبر داد.

محمد خیاط زنجانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برای اهدای کتاب و یک عدد انار به کودکان کار شهر کرمانشاه برنامه ریزی کرده ایم، گفت: قرار شده شب یلدا یک خودرو سیار حامل کتاب در سطح شهر تردد کرده و به همه کودکان کار حاضر در سر چهارراه ها در شهر کرمانشاه کتاب به همراه یک عدد انار هدیه بدهد.

خیاط زنجانی افزود: برای توزیع 300 جلد کتاب به کودکان کار سطح شهر برنامه ریزی شده و امیدواریم همه این کتاب ها به دست کودکان کار برسد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه کودکان کار نیازمند آموزش هستند، گفت: کتاب به عنوان بهترین هدیه می تواند همراه همیشه کودکان کار بوده و نقش مهمی در قرار گرفتن آنها در مسیر علم و دانش داشته باشد.

خیاط زنجانی گفت: در خریداری و تامین کتاب ها تلاش شده نیازها، سلایق و خواسته های کودکان کار به طور کامل مورد توجه قرار گیرد تا بتواند آگاهی های لازم را در مورد حقوقشان به آنها بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کار کرمانشاهی شب یلدا کتاب هدیه می گیرند

کودکان کار کرمانشاهی شب یلدا کتاب هدیه می گیرند