مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-03اقتصادي

تکمیل پروژه ساخت «پل جدید طارم منجیل به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم به پروژه ساخت «پل جدید طارم منجیل درشهرستان طارم» اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید غفور شفیعی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم ظهر امروز در حاشیه بازدید از پل فلزی طارم در جمع خبرنگاران به پروژه ساخت پل جدید طارم منجیل در شهرستان طارم اشاره و اظهار کرد: این پل قدیمی در سال 1337 ساخته شده است.

  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت پل جدید سال 99 بوده است، افزود: تاکنون برای این پروژه بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و بیش از 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

   وی با بیان اینکه با تخصیص اعتبار به این پروژه تا پایان سال تکمیل می شود، تأکید کرد: برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

   شفیعی به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه به عرض 6.

80 متر و به طول 90 متر بوده و مجموع وزن این پل 180 تن است.

  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم با اشاره به اینکه پل جدید طارم منجیل در حوزه استحفاظی استان گیلان محدوده سد سفیدرود قرار دارد، ابراز کرد: با بازگشایی مسیر احداث راه اصلی کلور – درام و بناب - منجیل نیز مسافران استان های شمال غرب زنجان، کردستان، کرمانشاه، همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه ساخت «پل جدید طارم منجیل به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل پروژه ساخت «پل جدید طارم منجیل به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد