مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-24سياسي

تعیین مهلت یک ساله برای خاموش شدن فلرهای خوزستان


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به فلرسوزی در خوزستان و با بیان اینکه فلر سوزی، سرمایه سوزی است، گفت: ما حداکثر به این مجموعه یک سال فرصت می دهیم که اقدامات را انجام دهد و دیگر فلر سوزی نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان بازدید از شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با اشاره به اهمیت مساله محیط زیست، اظهار داشت: جامعه ای با نشاط است که محیط زیست سالم داسته باشد و امروزه در دنیا زمانی که می خواهند شاخص های تمدن را بررسی کنند، ما جزو کشورهای با تمدن چندین هزارساله هستیم که به آن افتخار می کنیم اما در مسائل محیط زیستی از دنیا عقب هستیم.

از طرفی هم اقتصاد کشور در وضعیت مناسبی نیست و ما این را به وضوح در سفره مردم مشاهده می کنیم.

البته دولت مردمی سیزدهم اقدامات خوبی انجام داده و با تمام قوا پای جهاد اقتصادی آمده است و سعی دارد تا سریع تر زیرساخت های اقتصادی کشور جبران شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: از طرفی مسئله تحریم ها و سوء مدیریت ها مشکل ساز بوده است اما با این وجود می بینیم که در این دولت، ظرفیت تولید نفت از روزی حدود 500 بشکه به 3 میلیون بشکه رسانده است که دنیا باور نمی کند در شرایط تحریم کشور ما بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مهلت یک ساله برای خاموش شدن فلرهای خوزستان

تعیین مهلت یک ساله برای خاموش شدن فلرهای خوزستان