مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 20:412023-11-27سياسي

آیت الله خاتمی: دشمن برای انتخابات برنامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان،  آیت الله سید احمد خاتمی امشب در یادواره 179 شهید شهرستان کوهبنان و 7 شهید گمنام که در محل حسینیه سیدالشهداء این شهرستان برگزاری شد، با اشاره به اینکه شب شهادت حضرت زهرا(س) سخت ترین شب برای مولای متقیان بود، اظهار داشت: عمر حضرت فاطمه زهرا(س) کوتاه بود، ایشان در راه ولایت مداری قدم گذاشت و در همین راه هم فدایی شد.

امام جمعه موقت تهران، بیان داشت: حضرت زهرا(س) می دانست انتهای مسیری که می رود شهادت است پس آرام نداشت چون پیامبر اکرم(ص) این نوید را به او داده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بی بی دو عالم برای این که حربه را از دست دشمنان مولا بگیرد آرام نگرفت، از طرفی می خواست به پیروان پیامبر بفهماند در موضوع ولایت جای تقیه نیست و باید تا آخرین نفس مدافع ولایت بود.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) مسیر را نشان داد که ولی را تنها نگذارید، اما مردم مردم آن دوران حضرت علی (ع) را تنها گذاشتند.

آیت الله خاتمی به ولایت مداری مردم کشورمان اشاره کرد و عنوان داشت: مردم ایران اسلامی در 44 سال گذشته سنگ تمام گذاشنند زیرا دین و ولایت را تنها نگذاشتند، در تمام عرصه ها خصوصا 9 دی، جواب دادن به فتنه 88، پایان دادن به اغتشاشات پاییز سال گذشته مردم آمدند و حضور موثر داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: دشمن برای انتخابات برنامه دارد

آیت الله خاتمی: دشمن برای انتخابات برنامه دارد