مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-12اقتصادي

اشتغال زایی 1500 نفر در ناحیه تخصصی «صنایع دستی» شیراز


معاون صنایع سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ناحیه تخصصی صنایع دستی شیراز قابلیت استقرار بیش از 300 واحد صنایع دستی در قالب غرفه ها و کارگاه های تولیدی با اشتغال بالغ بر یک هزار و 500 نفر را خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طهمورث لاهوتی در این نشست با بیان اینکه ایجاد شهرک های تخصصی و صنفی از برنامه های اولویت دار این سازمان است، گفت: راه اندازی ناحیه تخصصی صنایع دستی در شیراز با توجه به مزیت های مهم استان فارس در بخش صنایع دستی در دستور کار قرار گرفت و فرآیند های اجرایی آن در حال انجام است.

لاهوتی توجه به زنجیره ارزش صنایع دستی را از مهمترین اهداف استقرار و فعالیت رشته های مرتبط با صنایع دستی در این ناحیه تخصصی اعلام کرد و افزود: در این زمینه زون بندی و جانمایی استقرار رشته های صنایع دستی به گونه ای انجام می شود که تکمیل کننده زنجیره تولید و ارزش باشند تا به ارتقای کمیت و کیفیت محصولات منجر و اقتصاد این صنایع نیز متحول شود.

وی با بیان اینکه با تشکیل کارگروهی در استان، ضمن انجام نیازسنجی ها و تعیین رشته ها و گروه های مرتبط با صنایع دستی، جانمایی و زون بندی ها نیز بر اساس نظر این کارگروه مشخص می شود، گفت: هرگونه تصمیم گیری در ابعاد طراحی، معماری و شهرک سازی بر اساس خرد جمعی و به صورت گام به گام زیر نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی 1500 نفر در ناحیه تخصصی «صنایع دستی» شیراز

اشتغال زایی 1500 نفر در ناحیه تخصصی «صنایع دستی» شیراز