مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-09اقتصادي

کشاورزان متقاضی تسهیلات مکانیزاسیون، در سامانه سیتا ثبت نام کنند


رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: متقاضیان و کشاورزان متقاضی استفاده از تسهیلات مکانیزاسیون نیز باید ابتدا در سامانه سیتا ثبت نام و پس از بررسی و تایید مدارکشان در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و تایید واحد اجرایی در ستاد استانی و معاونت برنامه ریزی .

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: متقاضیان و کشاورزان متقاضی استفاده از تسهیلات مکانیزاسیون نیز باید ابتدا در سامانه سیتا ثبت نام و پس از بررسی و تایید مدارکشان در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و تایید واحد اجرایی در ستاد استانی و معاونت برنامه ریزی با معرفی نامه به بانک عامل مراجعه کنند.

صالح محمدی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون سه میلیارد و 184 میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبار مشاغل خانگی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به 45 متقاضی واجد شرایط در حوزه های مختلف کشاورزی پرداخت شده است.

محمدی تصریح کرد: تاکنون 267 طرح کشاورزی در بخش طرح های مشاغل خانگی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به بانک های عامل معرفی شده و مبلغ 27 میلیارد و 880 میلیون تومان به صاحبان این طرح ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به روند دریافت تسهیلات مشاغل خانگی تاکید کرد: متقاضیان دریافت این گونه تسهیلات در بخش کشاورزی باید ابتدا در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کرده و پس از دریافت مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان متقاضی تسهیلات مکانیزاسیون، در سامانه سیتا ثبت نام کنند

کشاورزان متقاضی تسهیلات مکانیزاسیون، در سامانه سیتا ثبت نام کنند