مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-28اقتصادي

اشتغال 4000 نفری با لایروبی اسکله صیادی چابهار


لایروبی اسکله صیادی هفت تیر شهر چابهار پس از سالها با همت دولت سیزدهم آغاز شده و این کار مهم و ارزشمند موجب رونق صید و صیادی برای چهار هزار نفر و افزایش اشتغال و تولید می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر اداره شیلات چابهار گفت: لایروبی اسکله صیادی هفت تیر شهر چابهار پس از سالها با همت دولت سیزدهم آغاز شده و این کار مهم و ارزشمند موجب رونق صید و صیادی برای چهار هزار نفر و افزایش اشتغال و تولید می شود.

جلال پرورش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: لایروبی قدیمی ترین اسکله صیادی، آرزوی چندین ساله صیادان چابهاری بود، که پس از گذشت سال های طولانی محقق شد.

وی بیان کرد: انباشت گِل و لای و عمق کم آب در محدوه اسکله شهدای هفت تیر، صیادان را دچار دردسرهای زیادی کرده بود که با لایروبی اسکله، عملیات پهلوگیری و تخیله ماهی های صید شده به طور همزمان از یک فروند به پنج فروند افزایش می یابد.

مدیر اداره شیلات چابهار گفت: از آنجایی که بندرچابهار یک بندر اقیانوسی است، حوضچه اسکله هفت تیر، یک لنگرگاهی امن برای تردد و پهلوگیری کشتی های صیادی محسوب می شود که در فصولی که دریا مواج و توفانی است لنج های صیادی برای مدت طولانی می توانند در این لنگرگاه بمانند و از آسیب در امان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 4000 نفری با لایروبی اسکله صیادی چابهار

اشتغال 4000 نفری با لایروبی اسکله صیادی چابهار