مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:302023-11-29اقتصادي

فرآیند تولید نهال طرح زراعت چوب آماده اجرا است


مجری طرح زراعت چوب وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه طرح کاشت یک میلیارد درخت، طرحی مردمی است، گفت: فرآیند تولید نهال طرح زراعت چوب آغاز شده و آماده اجرا است.

- ایسنا/خوزستان مجری طرح زراعت چوب وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه طرح کاشت یک میلیارد درخت، طرحی مردمی است، گفت: فرآیند تولید نهال طرح زراعت چوب آغاز شده و آماده اجرا است.

کامران پورمقدم در همایش ملی زراعت چوب که امروز (8 آذرماه) در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد، با اشاره به سیاست های وزارت جهادکشاورزی در زراعت چوب، اظهار کرد: طرح زراعت چوب، طرحی با هدف کشت گونه های سریع رشد است که بازده اقتصادی و مزایای مختلفی دارد و یکی از مهمترین طرح های اقتصادی و اکولوژیکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر رویش چوب در جنگل های شمال را در نظر بگیریم، سالانه دو تا سه متر مکعب در سال رشد دارد اما در طرح زارعت چوب، حداقل 10 برابر رویش در سال داریم که نشان از تأثیرگذاری آن است.

مجری طرح زراعت چوب وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: این طرح به طور غیرمستقیم منجر به حفاظت پایدار از جنگل های کشور می شود و ابعاد اقتصادی اجتماعی دارد.

در حال حاضر، حداقل قیمت هر تن چوب در کشور ، 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند تولید نهال طرح زراعت چوب آماده اجرا است

فرآیند تولید نهال طرح زراعت چوب آماده اجرا است