مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-25اقتصادي

بهره برداری از 7 میلیارد تومان پروژه عمرانی توسط سپاه ناحیه قوچان


هم زمان با هفته بسیج از 7 میلیارد تومان پروژه عمرانی شامل تکمیل ساختمان حوزه های مقاومت بسیج شهری و روستایی و یک سالن ورزشی توسط سپاه ناحیه این شهرستان بهره برداری به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، علی زرقانی ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی سپاه ناحیه این شهرستان اظهار کرد: برخی از پروژه های عمرانی طی سال های گذشته نیمه تمام باقی مانده بود که با مساعدت فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام و معاونت مهندسی سپاه از سال گذشته اعتبار قابل توجهی برای این پروژه ها پیش بینی و کار ساخت آن ها آغاز شد.

وی با اشاره به پروژه نیمه تمام ساختمان یکی از حوزه های مقاومت در شهر جدیدالتأسیس آلماجق گفت: این پروژه سال 95 آغاز اما نیمه تمام باقی مانده بود که با تخصیص اعتبار 700 میلیون تومانی در دوطبقه به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بابیان اینکه برای پروژه ساختمان شهید مدافع حرم محمدهادی ذوالفقاری در شهرکهنه نیز یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در اختیار شهرستان قرارگرفت و پروژه در 300 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید، افزود: ساختمان شهیدان نظری هم در انتهای منطقه کوی دانش از سال 91 کلنگ زنی شده بود که امسال با تخصیص 3میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در 600 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 7 میلیارد تومان پروژه عمرانی توسط سپاه ناحیه قوچان

بهره برداری از 7 میلیارد تومان پروژه عمرانی توسط سپاه ناحیه قوچان