مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-02بين الملل

کارشناس آلمانی: اروپا برای جنگ با روسیه آماده نیست و با خطر نابودی روبرو است


یک کارشناس و تاریخدان نظامی برجسته آلمان هشدار داد، اروپا برای جنگ با روسیه آماده نیست و با خطر «از بین رفتن و نابودی» در جنگ شبیه به بلایی که ناپلئون بر سر امپراتوری مقدس روم آورد مواجه است.

- یک کارشناس و تاریخدان نظامی برجسته آلمان هشدار داد، اروپا برای جنگ با روسیه آماده نیست و با خطر از بین رفتن و نابودی در جنگ شبیه به بلایی که ناپلئون بر سر امپراتوری مقدس روم آورد مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند ژنرال آلمانی در کنفرانس نظامی سطح بالایی در برلین هشدار دادند، ائتلاف ناتو احتمالا در جنگی دفاعی در جبهه شرقی خود احتمالا قادر به پیروزی در نبرد نخست نخواهد بود چون در منتقل کردن تعداد مکفی از سربازان و تجهیزات به خط مقدم با سرعتی کافی به مشکل بر خواهد خورد.

زونکه نایتزل، استاد تاریخ نظامی در دانشگاه پوتسدام و مسئول آکادمیک ارشد نیروهای مسلح آلمان گفت، موضوع لجستیک کابوسی برای اروپایی ها نظیر آلمان بوده و این کشور دست کم به 15 سال زمان برای آماده شدن برای جنگ نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایمز، او همچنین از پایین بودن تعداد نیروهای ارتش آلمان به میزان دست کم 30000 نفر کمتر از هدف 203000 نفری انتقاد و تاکید کرد، برلین نیازمند 60000 نیروی نظامی ذخیره دیگر علاوه بر رقم 34000 نفری است که هم اکنون در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس آلمانی: اروپا برای جنگ با روسیه آماده نیست و با خطر نابودی روبرو است

کارشناس آلمانی: اروپا برای جنگ با روسیه آماده نیست و با خطر نابودی روبرو است