مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-02اقتصادي

سهم فارس برای نوسازی در بافت های فرسوده بیش از 35 هزار واحد اعلام شد


با توجه به مصوبه سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان فارس، سهم استان برای نوسازی در بافت های فرسوده استان 35 و 325 واحد اعلام شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با توجه به مصوبه سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان فارس، سهم استان برای نوسازی در بافت های فرسوده استان 35 و 325 واحد اعلام شد.

سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در شیراز برگزار شد که یکی از مصوبات آن در خصوص بافت های فرسوده بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس امروز، 11 آذرماه در این رابطه گفت: با توجه به مصوبه سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان فارس سهم استان فارس برای نوسازی در بافت های فرسوده استان 35 هزار و 325 واحد اعلام شد که با توجه به میزان درصد هر شهر سهم نوسازی اعلام خواهد شد.

محمودرضا طالبان ادامه داد: تاکنون 48 شهر استان بافت فرسوده مصوب دارد که از این تعداد 41 شهر در حوزه راه و شهرسازی لارستان قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد با توجه به اینکه سهم عمده بافت های فرسوده استان مربوط به شهر شیراز است به دستور استاندار، فرماندار و شهردار شیراز ستاد نوسازی برای بافت های فرسوده شهر شیراز را راه اندازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم فارس برای نوسازی در بافت های فرسوده بیش از 35 هزار واحد اعلام شد

سهم فارس برای نوسازی در بافت های فرسوده بیش از 35 هزار واحد اعلام شد