مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:212023-12-15سياسي

زنده نگاه داشتن یاد شهدا بر همه تکلیف است


زنده نگاه داشتن یاد شهدا در حقیقت زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی و بنیان گذار جمهوری اسلامی است، زنده نگاه داشتن یاد شهدا بر همه تکلیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی، امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی بر گزاره حذف حماس تأکید دارد که بسیاری از مقامات صهیونیستی و آمریکایی و حتی اروپایی با این سخنان نتانیاهو مخالف هستند و آن را غیرممکن می دانند.

وی افزود: ریچارد هاس، رییس شورای روابط خارجی آمریکا صریحاً اعلام کرد حذف حماس ممکن نیست زیرا حماس را نباید صرفاً یک سازمان دید بلکه حماس یک تفکر است، همچنین ایهود بن حیمو تحلیلگر کانال 12 رژیم صهیونیستی تأکید کرد هر آن که به تسلیم شدن السنوار و هم قطارانش دل بسته است در جهانی دیگر سیر می کند و متوهم است.

یعقوبی تصریح کرد: درصحنه میدانی هم گزارش های دریافتی حاکی است نیروهای فلسطینی در برابر پیشروی اشغالگران در جنوب غزه سد محکمی تشکیل داده اند که پیشروی نظامیان صهیونیست را به سمت خان یونس به شدت کُند کرده است، تحلیلگران صهیونیست با اشاره به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، از نبرد سخت پیش روی آن در منطقه شجاعیه غزه خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگاه داشتن یاد شهدا بر همه تکلیف است

زنده نگاه داشتن یاد شهدا بر همه تکلیف است