مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-21سياسي

مهاجرت با هدف اشتغال عامل افزایش آسیب های اجتماعی در بافق


هرگاه مقوله اجتماعی یا حرکت فرارونده ای در یک جامعه رخ می دهد، به دنبال خود دارای پیامدهای مثبت و منفی است و مهاجرت نیز نمی تواند از این قاعده مستثنی باشد؛ - ایسنا/یزد هرگاه مقوله اجتماعی یا حرکت فرارونده ای در یک جامعه رخ می دهد، به دنبال خود دارای پیامدهای مثبت و منفی است و مهاجرت نیز نمی تواند از این قاعده مستثنی باشد؛ پدیده ای که این روزها گریبانگیر شهرستان فرهنگی و معدنی بافق در استان یزد شده است.

در یادداشت ناهید مظفری خبرنگار ایسنا در بافق می خوانیم؛ مهاجرت به عنوان یکی از راه های تلاش انسان برای فایق آمدن بر دشواری های زندگی است و امروزه تعداد زیاد از افراد جامعه برای بهبود شرایط خود و خانواده چون شرایط اقتصادی، آموزش، مسکن و آزادی شخصی شان مهاجرت می کنند.

مهاجرت به عنوان یک پدیده اجتماعی دارای تاثیر و نفوذ قابل ملاحظه ای در ابعاد فرهنگی و زوایای اجتماعی است چرا که بی گمان هرگاه مقوله اجتماعی یا حرکت فرارونده ای در یک جامعه رخ می دهد، به دنبال خود دارای پیامدهای مثبت و منفی است و مهاجرت نیز نمی تواند از این قاعده مستثنی باشد.

از دیدگاه فرهنگی، نکته مورد اهمیت در تمام مهاجرت ها یکسان نبودن فرهنگ مبدا و مقصد است؛ تفاوت های فرهنگی میان مبدا و مقصد مهاجرت می تواند منشا مسایل و مشکلاتی برای مهاجرین باشد و فراوانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت با هدف اشتغال عامل افزایش آسیب های اجتماعی در بافق

مهاجرت با هدف اشتغال عامل افزایش آسیب های اجتماعی در بافق