مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 01:402023-12-07اقتصادي

در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دانشجویان چه گذشت؟


سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه 16 آذر ماه 1402 با حضور در دانشگاه آزاد یاسوج به سوالات دانشجویان دانشگاه های مختلف استان پاسخ داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه 16 آذر ماه 1402 با حضور در دانشگاه آزاد یاسوج به سوالات دانشجویان دانشگاه های مختلف استان پاسخ داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه دولت در دو سفر به استان توجه کرد، گفت: 3060 میلیارد تومان در سفر اول پیش بینی شده بود که با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته این میزان به 6800 میلیارد تومان رسید که در سفر اول تسهیلاتی به استان داده نشد ولی در سفر دوم رییس جمهور به استان 13 هزار و 500 میلیاردتومان اعتبار برای زیرساخت های استان اختصاص یافت.

وی در خصوص دیدار دانشجویان با رییس جمهور در سفر به استان اظهار کرد: برنامه سفر استان ها از قبل مشخص است و سفر رییس جمهور به استان در زمینه استقبال و حضور مردم به یادماندنی شد، در سفر رییس جمهور تمام مسائل اساسی استان از رییس جمهور مطالبه شد.

مصوبات سفر رییس جمهور در سفر به استان نسبت به سایر استان ها بیشتر و بهتر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم دیدار دانشجویان با رییس جمهور در سفر به استان، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دانشجویان چه گذشت؟

در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دانشجویان چه گذشت؟